ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو

اکرم فراوانی؛ محمودرضا عطایی

دوره 4، شماره 1 ، تیر 1394، ، صفحه 25-1

https://doi.org/10.22054/ilt.2015.3188

چکیده
  تاکید حال حاضر برمهارت­های تفکر مرتبه بالاتر ، بسیاری از مدرسان زبان­های خارجی را بر آن داشت که به بررسی تاثیر ترکیب روش­های گوناگون تدریس و ارزیابی بر افزایش مهارت­های تفکر بپردازند. در پاسخ به این نیاز رو به رشد برای مطالعه تاثیر راهبردهای مختلف تدریس بر مهارت­های تفکر مرتبه بالاتر، پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیری که ادغام ...  بیشتر